Cinta ILAHI Cinta Utama

Monday, December 20, 2010

Bersua Kembali....

Rasanya sudah terlalu lama saya tidak mencoretkan sesuatu di dalam blog saya yang tidak seberapa namun amat saya sayang ini...bukan apa..mencari kekuatan dalam diri...blog ini terlalu banyak kenangan saya yang amat payah untuk saya lupakan....bermacam-macam...
Sekarang sudah penghujung tahun...hanya tinggal beberapa hari lagi untuk kita masuk ke tahun baru Masihi....dan kita sudah berada di tahun baru hijri sebenarnya...1432 Hijrah....moga-moga di tahun baru ini memberi seribu kebahagiaan buat kita...dan semoga amalan bertambah dan kita tidak dijauhkan dariNYA....amin...
Hari esok...lusa dan seterusnya...kita tidak tahu apa yang akan berlaku pada kita....segalanya kita serahkan pada Dia Yang Maha Esa...hanya mampu berdoa untuk yang baik-baik....Alhamdulillah...Tahun 2010 banyak juga meninggalkan kenangan-kenangan manis buat saya...banyak juga impian saya yang ALLAH maqbulkan ...Ahamdulillah...syukur sangat...cuma ditahun baru ini saya mnegharapkan harapan lebih besar ALLAH akan maqbulkan...InsyaALLAH....
Alhamdulillah....Tahun 2010 juga seorang adik saya berjaya melanjutkan pelajaran ke UiTM Jengka,Pahang...syukur pada ALLAH...saya amat berharap adik-adik saya berjaya dalam kehidupan mereka dunia dan akhirat....dan kejayaan ini amat bermakna kerana beliau adik lelaki kami yang pertama ke IPTA....adik beradik lelaki kami hanya 3 orang...sorang lagi IPTS(sekarang bekerja sebagai Chef) dan sorang lagi masih berada di Tingkatan 3.....
Tahun baru ini juga didoakan semoga negara kita bebas dari pelbagai bala bencana,kes-kes jenayah dan keganasan yang bila kita baca di dada akhbar amat menakutkan dan membimbangkan...semoga kita semua di jauhkan.....
Akhirul kalam.....Kullu 'Am wa Antum Bikhair....Semoga sentiasa dibawah lindunganNYA....